Nasza strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij

certyfikat0
certyfikat1
certyfikat2
certyfikat3

"Kariera"

 
Warto u nas pracować, gdyż:

  • jesteśmy dużą firmą gwarantującą bezpieczeństwo i stabilność pracy,
  • mamy bardzo silną, ugruntowaną pozycję rynkową,
  • dbamy o rozwój każdego pracownika poprzez odpowiednie szkolenia,
  • posiadamy rozbudowany system motywacyjny,
  • wynagrodzenia wypłacamy zawsze terminowo,
  • urlop wypoczynkowy to dla nas rzecz naturalna,
  • zapewniamy miłą atmosferę pracy w profesjonalnym zespole,
  • oferujemy pracę w jednym z najnowocześniejszych przedsiębiorstw w Polsce.


CV ze zdjęciem oraz list motywacyjny prosimy przesyłać drogą elektroniczną na adres: praca@bas.pol.pl
Do załączonych dokumentów aplikacyjnych prosimy dodać i podpisać poniższą klauzulę:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Belma Accessories Systems sp. z o.o. moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego i przyszłych procesów rekrutacyjnych (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz 883 z póź. zm.) Powyższa zgoda dotyczy również załączonych przeze mnie ewentualnych dodatkowych dokumentów (referencje, list motywacyjny etc.)."Wyrażenie zgody jest dobrowolne. Zgoda może być wycofana pisemnie w każdym czasie.Więcej informacji na temat niżej wymienionych ofert pracy można uzyskać pod numerami telefonów:  (52) 36 36 319  lub  (52) 36 36 360.Obecnie prowadzimy rekrutację na następujące stanowiska:

Miejsce pracy: Bydgoszcz

Opis stanowiska pracy:

  • Współtworzenie i realizacja strategii zakupowych
  • Prowadzenie negocjacji handlowych
  • Nadzorowanie podległego personelu
  • Optymalizacja kosztów zakupu materiałów i usług
  • Analiza potencjału rynkowego dostawców
  • Monitorowanie efektywności procesów zakupowych

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe preferowane kierunki: ekonomia, techniczne
  • Min. 2 lata doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Umiejętność skutecznej negocjacji
  • Znajomość j. angielskiego w stopniu bardzo dobrym
  • Znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Odpowiedzialność, sumienność, samodzielność
  • Umiejętność pracy w zespole

Oferujemy:

  • Wynagrodzenie odpowiednie do kwalifikacji
  • Udział w szkoleniach podnoszących kwalifikacje
  • Możliwość rozwoju osobistego w ramach dużej, dynamicznej organizacji
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Rozbudowany pakiet socjalny: wysokie świadczenia świąteczne,
  • Dofinansowanie posiłków we własnej stołówce,
  • Prywatną opiekę medyczną.
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • Prowadzenie rozrachunków handlowych,
  • Współpraca z instytucjami zewnętrznymi (banki, firmy leasingowe, towarzystwa ubezpieczeniowe),
  • Prowadzenie sprawozdawczości zewnętrznej (GUS, NBP),
  • Sporządzanie raportów.

Wymagania:

  • Średnie kierunkowe (preferowane kierunki ekonomiczne i matematyczne) lub wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki finansowe i ekonomiczne),
  • Podstawowa znajomość zagadnień księgowych,
  • Umiejętności analityczne,
  • Samodzielność i dobra organizacja własnej pracy,
  • Rzetelność i dokładność w realizacji powierzonych zadań.

Oferujemy:

  • Wysokie wynagrodzenie podstawowe
  • Bardzo atrakcyjny system premiowania
  • Rozbudowany pakiet socjalny:
  • Wysokie świadczenia świąteczne
  • Dofinansowanie posiłków we własnej stołówce
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość awansu
  • Szkolenia
Miejsce pracy: Bydgoszcz

Zakres obowiązków:

  • Analizy rentowności produktów, projektów, klientów,
  • Analizy kierunkowe kosztów Spółki,
  • Udział w tworzeniu budżetu Spółki oraz analiza jego odchyleń,
  • Przekrojowe analizy controllingowe w ramach bieżących potrzeb Spółki,
  • Raporty i zestawienia dla potrzeb Zarządu.

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne,
  • Minimum 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
  • Wysoko rozwinięte umiejętności analitycznego myślenia, wnikliwość i bezbłędność,
  • Znajomość zasad rachunkowości finansowej i zarządczej,
  • Bardzo dobra znajomość narzędzi MS Office, w szczególności MS Excel.

Oferujemy:

  • Wysokie wynagrodzenie podstawowe
  • Bardzo atrakcyjny system premiowania
  • Rozbudowany pakiet socjalny:
  • Wysokie świadczenia świąteczne
  • Dofinansowanie posiłków we własnej stołówce
  • Prywatna opieka medyczna
  • Przyjazną atmosferę pracy
  • Możliwość awansu
  • Szkolenia
 Rozwój firmy zapewnia nieustanne możliwości poszerzania wiedzy oraz umiejętności na danym stanowisku pracy.Gwarantujemy atrakcyjne wynagrodzenie oraz system motywacyjny!Stwarzamy możliwość podjęcia zatrudnienia przez absolwentów szkół technicznych oraz studentom ostatniego roku o profilu mechanicznym. 

 
 

Skontaktuj się z nami

Belma AS Sp. z o.o.
ul. Łochowska 69,
85-395 Bydgoszcz / Białe Błota

tel.: +48 52 36 36 300
fax: +48 52 36 36 301

e-mail: bas@bas.pol.pl